Elérhetőségünk
06 1 64-64-195
Bejelentkezés
Panasz bejelentéssel kapcsolatos tudnivalól
Utolsó módosítás: 2022.09.11
Kedves Ügyfelünk!
Ha Önnek bármi panasza van azon vagyunk, hogy mielőbb orvosoljuk azt.
Erre több lehetősége van!
1. Hivja a 061 64 64 195-ös telefonszámot, és válassza a Panaszkezelés bejelentése (5-ös) menüpontot. Vagy hívja a 06 203 906 404-es telefonszámon a Panaszkezeléssel megbízott személyt. Itt gyorsan megpróbáljuk orvosolni panaszát, és segítünk mielőbb megoldást találni problémájára.
2. Panaszkezelési szabályzatunk pontosan leírja minden panasz bejelentés menetét, illetve azt is tartalmazza, milyen folyamatokon megy keresztül bejelentése. Klikkelje nide!

3. Rögtön a Felügyeletnek tudja jelenteni panaszát ha ide klikkel. Itt válassza ki milyen nyelven kíván panaszt jelenteni.

2021.0101.től változtak a megtett panaszok tárolásának időszakai.
2021. január 1-től a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát három évig kell megőrizni. A panaszról felvett hangfelvételnél maradt az öt év

Reméljük mielőbb sikerül minden panaszos ügyet úgy lezárnunk, hogy Ügyfeleinket kár ne érje.

Üdvözlettel:
Lakner Ferenc
Panasz kezelési megbízott
06 203 906 négy nulla NéGy
Minden jog fenntartva © 2013 Glob-2000 Biztosítási Alkusz Kft.
Készítette: SK Trend Kft
Verzió:
Utolsó frissítés: 2024.02.09